Оплата та доставка

Оформити замовлення в інтернет магазині «GROSSMAN» можна через кошик на сайті або зателефонувавши за контактними телефонами. При оформленні замовлення Ви можете вказати бажаний спосіб оплати та доставки.

*Доставка товару здійснюється за рахунок покупця.

Варіанти оформлення замовлень:

1. Через кошик на сайті (цілодобово). Наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом для підтвердження замовлення та погодження умов доставки.

2.  За телефоном: +38(066) 037-75-14(viber)

Замовлення приймаються цілодобово. 

Усі акційні пропозиції дійсні лише для роздрібної торгівлі.

Варіанти оплати:

1. Післяплатою:

Оплата здійснюється після отримання посилки у відділенні Нової пошти. В даному випадку Ви додатково оплачуєте вартість зворотної доставки коштів згідно з тарифами перевізника.

Мінімальна сума замовлення післяплатою складає 200 грн.

2. Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок Monobank або Приват-банку

Доставка:

Доставка вибраного Вами товару здійснюється компанією "Нова Пошта".

Відправлення товару здійснюється в день оформлення замовлення, якщо замовлення було зроблено до 12.00 або наступного дня, якщо замовлення було зроблено після 12.00. По неділях відправлень немає.

Для відправлення замовлення в день оформлення його необхідно оформити та сплатити до 12.00 поточного дня.

Обмін, повернення, гарантія.

Весь товар, що відпускається нашим інтернет-магазином, проходить перевірку перед відправленням. У разі виявлення прихованих дефектів після відправлення, ми гарантуємо безпроблемний обмін товару на продукцію належної якості у найкоротші терміни.

Діяльність інтернет-магазину  «GROSSMAN» здійснюється відповідно до «Закону України про захист прав споживачів»

Повернення та обмін товарів проводиться протягом 14 днів з дня продажу, якщо зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, упаковка і споживчі властивості.